Kaut kad pagajušā gada nogalē iegādājos divus Nokia N95 tālruņa aparātus iekš e-bay.com. Pirms tam nebiju neko tur pircis, tā ka tā bija pirmā pieredze, arī ar PayPal.
Pirkuma summa bija samērā liela - vienā dienā šķīros no, ja nemaldos 550 Ls. PayPal tas izlikās ļoti aizdomīgi - šamējie bloķēja manu accountu un maksājumus atņēma pārdevējiem un atgrieza manā kontā. Tā bija pirmā šaize, jo, saprotiet, valūtas konvertācijas šurpu turpu rezultātā pakāsu kādus 40 Ls. Galvenais, ka pārdeeji naudu jau bija saņēmuši un viens no viņiem jau arī paspēja izsūtīt preci. Vēl zīmīgi, ka PayPal ne jau uzreiz bloķēja, bet pēc kādām 4-5 dienām. Sanāca ta, ka vienu tālruni saņemu, par to vēl nesamaksājis. O.K. veicu abus maksājumus atkārtoti, taču nedēļa jau bija zaudēta. Ko domājiet, tas otrais džeks sāka man skalot smadzenes, tjipa uzreiz izsūtīja. Domāju, labi, uz Latviju ilgak ceļo, gaidu, bet nav. Sāka man sūtīt visādus mistiskus pasta sūtījuma numurus, ka, vot tjipa, telefonam jābūt kuru katru brīdi - laikam Jūsu pasts kaut ko salaidis dēlī utt. Rezultātā viss novilkās tik ilgi, ka es pat nevarēju vairs nevienam pasūdzēties par to - ne ebay, ne Paypal man vairs pat nedomāja palīdzēt. Sapratu vairakas lietas:
1. Apčakarēt e-bay ir vienkāršak par vienkāršu un atbildības nekādas, ja visu pareizi izdari (lasi, novelc laiku)
2. Ja rodas kaut mazākās aizdomas, tad rīkojies nekavējoties, negaidi ne mirkli, jo, ja iekļausies laika limitā ar savu sūdzību (manuprāt 30 dienas kopš pirkuma), tad e-bay un paypal izņems to pārdevēju kā mazu ezi
3. Pērciet tikai no tiem, kam sakarīga (lasi garu garā) feedback vēsture (man tam otram džekam bija 40 feedback, bet kad sāku pētīt jau pēc tam, tad tās bija pārsvarā e-grāmatas pa 0.01 GBP...)
Kādam vel ir kāda "laba" pieredze?
Pirkuma summa bija samērā liela - vienā dienā šķīros no, ja nemaldos 550 Ls. PayPal tas izlikās ļoti aizdomīgi - šamējie bloķēja manu accountu un maksājumus atņēma pārdevējiem un atgrieza manā kontā. Tā bija pirmā šaize, jo, saprotiet, valūtas konvertācijas šurpu turpu rezultātā pakāsu kādus 40 Ls. Galvenais, ka pārdeeji naudu jau bija saņēmuši un viens no viņiem jau arī paspēja izsūtīt preci. Vēl zīmīgi, ka PayPal ne jau uzreiz bloķēja, bet pēc kādām 4-5 dienām. Sanāca ta, ka vienu tālruni saņemu, par to vēl nesamaksājis. O.K. veicu abus maksājumus atkārtoti, taču nedēļa jau bija zaudēta. Ko domājiet, tas otrais džeks sāka man skalot smadzenes, tjipa uzreiz izsūtīja. Domāju, labi, uz Latviju ilgak ceļo, gaidu, bet nav. Sāka man sūtīt visādus mistiskus pasta sūtījuma numurus, ka, vot tjipa, telefonam jābūt kuru katru brīdi - laikam Jūsu pasts kaut ko salaidis dēlī utt. Rezultātā viss novilkās tik ilgi, ka es pat nevarēju vairs nevienam pasūdzēties par to - ne ebay, ne Paypal man vairs pat nedomāja palīdzēt. Sapratu vairakas lietas:
1. Apčakarēt e-bay ir vienkāršak par vienkāršu un atbildības nekādas, ja visu pareizi izdari (lasi, novelc laiku)
2. Ja rodas kaut mazākās aizdomas, tad rīkojies nekavējoties, negaidi ne mirkli, jo, ja iekļausies laika limitā ar savu sūdzību (manuprāt 30 dienas kopš pirkuma), tad e-bay un paypal izņems to pārdevēju kā mazu ezi
3. Pērciet tikai no tiem, kam sakarīga (lasi garu garā) feedback vēsture (man tam otram džekam bija 40 feedback, bet kad sāku pētīt jau pēc tam, tad tās bija pārsvarā e-grāmatas pa 0.01 GBP...)
Kādam vel ir kāda "laba" pieredze?