Uz doto brīdi strādāju ar vairākiem projektiem GDI, GVO un pats jaunākais ir GVOconference. Pats labākais ir ka to visus var reklamēt uzreiz caur vienu partnerprogrammu, kurā tie visi ir integrēti iekšā.
Statistika rāda 80% no visiem uzsāktajiem biznesiem internetā beidz eksistēt pēc 4 gadiem. 90% no visiem biznesiem tiek uzsākti no zinošiem cilvēkiem ar pieredzi.
Abi GDI un GVO pastāv vairak nekā 4 gadus, GDI kopš 1999.gada un GVO kopš 2000.gada (iepriekš zināma caur nosaukumu kiosk.ws). Tas liecina ka viņiem ir tiešām solīds produkts.
Zināms, ka daudzi ir mēģinājuši kaut ko iesākt ar GDI, bet daudziem nav izdevies. Tas ir tāpēc, ka izvēlējās nepareizu reklamēšanas modeli proti reklamējot " ja tu iegūsi piecus cilvēkus un tie iegūs piecus cilvēkus, mēs visi pelnīsim daudz naudas". Šeit produkts ir pirmājā vietā, un biznesa iespēja otrā plānā un to saprata Tissa Godavitarne. Tieši viņš kopš pievienojās 2008.gada augustā izvirzijās līderos jau pirmajā nedēļā un ir bijis
GDI līderos
katru nedēļu līdz pat šodienai. Un jūs varat izmantot to pašu sistēmu, lai gūtu panākumus ar GDI.
Ko var ieraudzīt GVO līderu vietās? Tieši tā Tissa Godavitarne. Šī gada pavasarī Joel Therien rīkoja konkursu kurš vairāk cilvēkus piesaistīs, tam viņš uzdavinās savu BMW M3 mašīnu. Līdz konkursas beigām bija palikušas dažas dienas un pateicoties
Acme foruma lielajam atbalstam Tissa uzvarēja. Tas tikai liecina par APS platformas iespējām.
Tas nav nekas izdomāts, dažas dienas atpakaļ Joels iedeva Tissam atslēgas no BMW M3. Kāpēc Tissa tik ilgi nevarēja savākt šo BMW M3 no Sant Antonio? Tāpēc ka bija līdz ausīm aizņemts ar jauno Pay Per Call reklamēšanas veida izveidi.
Apskatieties Joela uzrunu un atslēgu atdošanu.
[flash width=560 height=340]http://www.youtube.com/v/qElZSAeSafw?fs[/flash]
Tissam tā mašīna nav vajadzīga viņam patīk savs 2004 gada Honda pilot, bet ko viņš darīs ir izveidos vairākus reklamēšanas video, lai viņa affiliati gūtu vēl lielākus panākumus. Kad tas būs izdarīts Tissa pārdos BMW M3 un naudu sadalīs tiem, kas piesaistīja kaut vienu cilvēku konkursa laikā.
Šos abus projektus var reklamēt caur Tissa's izveidoto Acme People Search partnerprogrammu, kas reizē ir arī platforma lai pelnītu affiliate komisijas no šiem projektiem un vairākiem citiem, kas ir iekļauti
APS.