IBF ir tikai online uzņēmējdarbība forums un bezmaksas sludinājumu dēlis – dalība ir bez maksas ar pilnu piekļuvi visām sadaļām; maksas konti piedāvā papildu priekšrocības kā baneri un vietu jaunumu izsūtnē. ✅ Paraksta saites pieejamas visiem. 🚫 Aizliegts publicēt ar mākslīgo intelektu (LLM) radītu saturu – dalies ar saviem viedokļiem, pretējā gadījumā konts var tikt dzēsts.

Izaugsme E marketinga plana izveide

moiks

New member
Pievienojies
9. Aprīlis 2008
Ziņas
0
Reakciju rezultāts
0
Sveiki! Te bus mans saucamais pirmais posts, vai teiksim ta ieteikumu requests :)!
Veidoju e Marketinga planu vienam webprojektinam, kas iespejams ari noderes turpmak pie citiem projektiem!
Nu neesmu ne cik talu ticis, bet nu pastastisu,cik nu talu esmu. Paris jautajumi uz ko jaatbild ievada pirms mes uzsakam veidot emarketinga planu,piemeram offline uznemejdarbibai, kaut vai sporta apavu veikalu tiklam, vai ari pakalpojumiem vai social netw. saitiem.

1. Emarketinga planosanas procesa parskats
a)Ka informacijas tehnologijas palidz marketeriem veidot ienakumus un iekarot tirgu, ka ari samazinat izmaksas?

b)Ka firma spej identificet noturigu, konkurejosu parakumu ar internetu, ja tik maz saprotam ka e vide but veiksmigiem? (te domats ari offline bizness, lai veidotu e marketingu offline biznesam)

Cik es pats zinu, tad marketinga process ietver 3solus:
-marketinga plana izveide
-plana realizesana
-novertejums/labosana

Emarketinga plans ir ka celu karte, dinamisks dokuments, kas savieno e biznesa strategiju ar tehnologijam virzitu marketinga strategiju utt...

Ir 2 veidu e market.plani :
-salvetes plans
-strukturets plans

Emarketinga planam ir jaatbild uz 9 jautajumiem, tos nu es te neminesu, ja kam vajag var jautat, kadreiz varbut ievietosu sava bloga...,tik nezinu vai vajag...Ko citi doma? Vajag?

Nu ievadina ta ka vis, tas ta ka butu skaidrs, bet nak pirmais marketinga plana solis, un tur man sakas mazas problemas...

1. Situacijas analize

Prasits ir, ka ir jaapskata firmas vides un swid analize (nu sis noteikti ir gars process)

Kads varbut so procesu ir veicis un varbut var paradit man kadu paraudzinu angliski vai krieviski,nez vai kadam bus krieviski, google mekleju, bet neka par velti neieguvu, tik maksas programmas marketinga veidosanai,kas maksa kaut kadus 80dolarus! Bet kas zin,cik tas ir vertigs, neuzticos viniem!

Un ko Jus domajiet par e marketinga plana izveidi??? Domaju ilgterminam vajadzetu, jo zinu, ka atverot lapu bez jebkadam zinasanam lapa talu netiks, nezinot ka rikoties un neesot nekadas sakarigas e strategijas un ari taktikas...!

Butu jauki, ja emarketinga plana veidosana man iesaistitos interesenti, ta man ietu atrak un interesantak...Ir man tulkoti materiali, teiksim ta, teoriju es zinu, bet ka realizet projektu un kas butu nepieciesamakais un kada seciba nav ne jausmas, bet visu gribetos pakapeniski, no sakuma izveidot planu un tad kerties pie dizaina analizes un satura,tad SEO un citiem e tooliem,lai iegutu trafiku un parverstu to konversija...
 
Es pat nezinu.
Manuprāt tu esi pārāk nopietni panjēmis uz krūts to plānošanu. Tā neies krastā.Riktīgi visu sīki saplānosi, bet pēctam realizācijas gaitā lobosi visu laiku.
Es saku, ka pats galvenais ir izfunktierēt virzienu. Izdomāt nishu kurā darbosies tavs bizness un tad lēnam celt savu biznesu. Domāju ka nevajag aizrauties ar pārāko plānošanu.
Bet tas esmu tikai es- es pats vēl nekur neesmu ticis, un iespējams kādreiz es vēl noželošu par šitādu mūldēšanu. :D
 
"Plāns" kā tāds ir vajadzīgs un pat vēlams, bet ne jau
rakstīts pēc kaut kādas mistiskas, klasiskās ekonomikas
kanoniem.

Internetā tomēr valda savi likumi un te ir daudz dažādu
lietu, kas var noteikt projekta "profitability".

Galu galu - kamēr mocīsies pie tā sava plāna, tirgus
situācija jau var būt cita.
 
Šī joma ir tik jauna, ka te vēl nav tādas pamatīgas, klasiskas teorijas. Visi tie e-book, kursi, kas parādās šajā forumā, arī ir tā teorija, e-komercijā tā tikai ir izveides procesā. Te vēl nav sava Kotlera.., ir savas autoritātes.
 
Nu principa ir jau arpus latvijas tadi ka kursi par interneta marketingu! Piemeram pats ta ka izgaju 30h kursu irija, bet ta ka ta anglu valoda nebija tik reali laba, tad nu nacas vilties un dusmoties pasam uz sevim, jo daudz ko no ta visa nespeju uztvert, it seviski, kad kursi bija vakara pec smagas darba dienas Intelaa :)!
Es ta skatos, ka latvija reali neka tada vel nav, tikai atseviski e tuulji, kurus izmantojam ekomercijas virzisana. Lv sis e marketings ir diezgan vajs, jo tie,kas kaut ko saprot saja lieta pieversas individualai naudas pelnisanai, jo laikam jau paslaik neredz nekadu lielo perspektivi saja joma, vai ka citadi! Sodien lasiju,ka nu beidzot tads laikraksts ka diena izveidojis konkurentu valdosajiem lideriem portalu tirgu lv, sen ta ka bija laiks, jo skatoties uz tadu monstru ka irish independent, vini ar savu e marketingu un e komerciju ir vadosie lideri daudzas sferas, kaut vai tai pasa nekustamo ipasumu sfera, sanak ta,ka si pati avize pirms paris gadiem iegadajas Myhome irijas vadoso nekustamo ipasumu portalu par 50miljoniem, nu es domaju, ka lv ir iespeja apiet lielos portalus ar to pasu internet marketingu kadu izmanto kaut vai tepat irija,nu un bez investicijam ar neiztikt, tikai tie musu investori kaut ka neredz apslepto naudinu saja sfera!
 
Arhitekts teica:
Es pat nezinu.
Manuprāt tu esi pārāk nopietni panjēmis uz krūts to plānošanu. Tā neies krastā.Riktīgi visu sīki saplānosi, bet pēctam realizācijas gaitā lobosi visu laiku.
Es saku, ka pats galvenais ir izfunktierēt virzienu. Izdomāt nishu kurā darbosies tavs bizness un tad lēnam celt savu biznesu. Domāju ka nevajag aizrauties ar pārāko plānošanu.
Bet tas esmu tikai es- es pats vēl nekur neesmu ticis, un iespējams kādreiz es vēl noželošu par šitādu mūldēšanu. :D

Nu tev iespejams ir taisniba, bet es domaju, ka ja ir ilgtermina merkis, tad ir jabut planam, lai zin uz kurieni tad tu isit ej, ka savadak darboties!? Pirmais tach janosaka merka auditorija uz kurieni iziet! Atkal tie pasi draugiemlv, atceras visi, ka viniem bez maz vai sakuma stadija bija ntas valodas :),cik iztereja naudu tulkosana, kam tas bija vajadzigs, ja pec laicina vini tik saprata, ka sis valodas neviens neizmanto, un iznema vinas ara, uzskatu ka vajadzeja no sakuma ar trakinga palidzibu noskaidrot, vai vispar vajag tadas valodas, vai ari pietiktu ar anglu, nu it ka jau sikums,bet tomer tulkosana nauda izmesta veja, ja vien pasi netulkoja :)
Jasastada savi merki, uz ko tiekties uz lapu, tach musdienas mes ar ierobezotiem resursiem nahaljavu nevaram sakt veidot kaut kadu saitu, bazt sazin kadu saturu, kuru neviens neizmantos, tur jau ir ta jega taja planosana! Ir jau tev taisniba, ka aiziet laiks!
Nu pats es ar varbut maz bikin esmu apjucis,bet ceru,ka nonemoties ar emarketinga plana izveides makslu,cerams velak nopelnisu,es loti ceru :D
 
Andy teica:
"Plāns" kā tāds ir vajadzīgs un pat vēlams, bet ne jau
rakstīts pēc kaut kādas mistiskas, klasiskās ekonomikas
kanoniem.

Internetā tomēr valda savi likumi un te ir daudz dažādu
lietu, kas var noteikt projekta "profitability".

Galu galu - kamēr mocīsies pie tā sava plāna, tirgus
situācija jau var būt cita.

Neiet runa par mistiskiem ekonomikas kanniem bet gan par emarketinga planosanu, kas tiesi pieskanots, lai izveidotu planu pec emarketinga metodem,nevis kaut kadiem standarta marketinga planiem mantu fabrikai, iet runa par online,nevis offline planosanu, ja jus domajiet,ka SEO ir emarketings, tad jus kludaties, un ja jus ta domajiet, tad bus viens ievadrakstins,diemzel angliski emarketinga plana paraugs
 
Tev taisniiba par to ka jaanosaka meerkjauditorija/.. tas ir pats galvenais. Un tad šai auditorijai dod to ko vinji vēlas. Dod vinjiem kaut ko tadu lai vinjiem gribeetos naakt uz tavu saitu . Ir jaatceras tas ka vispirms ir jādod un tad vari gaidiit ka vinji njems ;) Jo vairāk un labāk dosi jo vairāk viņi njems.
Bet aizrauties ar planoshanu- ko dot?- nevajadzeetu par traku, jo laiks ir nauda. Izdomaaji ko dot uzreiz dod, un kameer vinji njem tameer domaa ko riit dosi. Un eksperimente lai gūtu lielākus panākumus ;)
Es radzu ka tu esi ljoti apnjeemies kārtiigi visu uzcelt un es ceru ka tev izdosies. :)
Lūdzu oponeejiet ja tieshaam esmu kaut ko stulbu uzrakstiijis :D
 
Arhitekts teica:
Tev taisniiba par to ka jaanosaka meerkjauditorija/.. tas ir pats galvenais. Un tad šai auditorijai dod to ko vinji vēlas. Dod vinjiem kaut ko tadu lai vinjiem gribeetos naakt uz tavu saitu . Ir jaatceras tas ka vispirms ir jādod un tad vari gaidiit ka vinji njems ;) Jo vairāk un labāk dosi jo vairāk viņi njems.
Bet aizrauties ar planoshanu- ko dot?- nevajadzeetu par traku, jo laiks ir nauda. Izdomaaji ko dot uzreiz dod, un kameer vinji njem tameer domaa ko riit dosi. Un eksperimente lai gūtu lielākus panākumus ;)
Es radzu ka tu esi ljoti apnjeemies kārtiigi visu uzcelt un es ceru ka tev izdosies. :)
Lūdzu oponeejiet ja tieshaam esmu kaut ko stulbu uzrakstiijis :D

Tu pateici visu pareizi, un tur nav kur piesieties :)!
Vienigais- ka tu zinasi, ko lietotajs velas, un ka un ar kadu riku palidzibu tu to veiksmigi noteiksi?
Protams pats galvenais ir saturs un vertiba lapai!
Ar to celsanu ir ka ir :D, laika neatliek tam godigi sakot, un lv es neesmu, kaut ka raustos braukt :), ekonomiska situacija ir oi oi oi paslaik,ceresim uz to labako un meginasim darboties,lai projekts aizietu un varetu atgriezties majas :)
 
moiks teica:
Neiet runa par mistiskiem ekonomikas kanniem bet gan par emarketinga planosanu, kas tiesi pieskanots, lai izveidotu planu pec emarketinga metodem,nevis kaut kadiem standarta marketinga planiem mantu fabrikai, iet runa par online,nevis offline planosanu, ja jus domajiet,ka SEO ir emarketings, tad jus kludaties, un ja jus ta domajiet, tad bus viens ievadrakstins,diemzel angliski emarketinga plana paraugs

Tici man, es zinu, kas ir SEO, emārketings un plāns kā tāds :-)
 
Andy teica:
moiks teica:
Neiet runa par mistiskiem ekonomikas kanniem bet gan par emarketinga planosanu, kas tiesi pieskanots, lai izveidotu planu pec emarketinga metodem,nevis kaut kadiem standarta marketinga planiem mantu fabrikai, iet runa par online,nevis offline planosanu, ja jus domajiet,ka SEO ir emarketings, tad jus kludaties, un ja jus ta domajiet, tad bus viens ievadrakstins,diemzel angliski emarketinga plana paraugs

Tici man, es zinu, kas ir SEO, emārketings un plāns kā tāds :-)

Ja,ja! Es izlasiju tavu rakstu un ari atveru tavu affiliate programmu,iespaidigi, nu tas jau nebija domats ka uzbrauciens, vai tas, ka nesaproti kas ir kas! Domaju gan,ka tev ir saprasana kas ir kas :),ka neka jau esi savu nopelnijis un pelni!
 
Ka sacit jasaka, es tikai nesen saku iedzilinaties saja lieta,nu un viss liekas ka dzila meza, liekas ka kompass ir,bet karsu tik daudz,ka nezini pec kuras virzities :D
 
moiks ! Ļauj es tev ko pateikšu. Nedomā izgudrot riteni no jauna, nahren to darīt, ja jau ir viens ? Ko es ar to domāju ir tas, ka ej tur kur ir nauda ! Mhm, šis var izklausīties diezgan muļķīgi, bet patiesi, EJ TUR KUR IR NAUDA ! Lec iekšā mājdzīvnieku nišās, weight loss, acne, arthritis, un citur. Kāpēc to darīt ? Tāpēc, ka nedaudz paskatoties uz cilvēku tendencēm, visi ko viņi gaida ir nākamā "LIELĀ LIETA", viņiem nevajag neko jaunu, tikai "the next big thing", esi paskatijies, kas pagaidam clickbankā ir pārdotākā grāmata ? Mhh... viens foruma biedrs no warrior forumiem to uzcepa, tā grāmata ir par svaru zaudēšanu, Fat Loss 4 Idiots, ja nemaldos. Mhm, kas viņā ir iekšā ? Parastie svaru vērotāju kursi, diētas, un citas herņas, kuru var mierīgi par brīvu 2h laikā atrast internetā ! Ko viņš izdarīja ? Viņš tikai cilvēkiem pateica rupji sakot "Ja jūs šo produktu nenopirkstiet, jūs nomirsiet". viņš lika saviem pircējiem saprast, ka bez viņa produkta nevar iztikt, un, ka tas viņiem ir vajadzīgs.

Bet īstenībā čalis, no weight loss neko diži daudz nesaprot, viņš būtība salika infu vienā grāmatā no interneta, kur to varērja dabūt par brīvu, un lika saviem pircējiem saprast, ka viņi bez šīs grāmatas nedzīvos ilgi. Viņš neizgudroja jaunu riteni, viņam jau tas bija priekšā, tikai vajadzēja to pa detaļām salikt.

Ir viens tāds teiciens :"Pirms lec ūdenī, iebāz vienu kāju iekšā un paraugi cik ūdens ir silts". tas attiektos uz nišas meklēšanu, un izpēti. Bet es vadijos pēc manis iepriekš minētā, ko es izdarīju ? Es nevis iebāzu kāju iekšā ūdenī, bet ielecu kails no klints vis dziļākajā un aukstākajā vietā - suņu niša. Un kas man par to bija ? Mhm. maziņa nišas mājaslapa, kuru pirms nedēļas tikai uzstellēju jau ir nopelnījusi man $170, un es vēl pat neesmu kārtīgi viņai ķēries klāt, googlē kkur pa 15 rezultātu lapu mētājas.

Kāpēc es tā izdarīju ? Tāpēc, ka ja leksi iekšā uzreiz, tad tev nekas cits neatliek kā peldēt, ja gribi izdzīvot, dabūsi peldēt, un citas iespējas vienkārši nav, bet ja iesi ar kāju raudzīt ūdeni, tev būs laika apdomāt "vai patiešām man to darīt" ? "Varbūt nekas neizdodas", un tad uznāk taka tādi "melnie", tjipa sāk prātot;" Kā būtu, ja būtu". Da hren s nim, lec iekšā, un PELDI ! un slīkšanu pilnība ir jaizslēdz.


Oj nu būšu gan te penteri sadrukājis :) Mhm, ko tik neizdara 3 Tērvetnieki ? :)
 
Nu vai zini! Tiesam labs teksts, nu un zini, naksies man tev piekrist, taisniba tev ir! Vienkarsi tas projekts kuru veidoju ipasi nav merkets uz adwords pelnu vai ar affiliate programmam, tapec es te buros un nemos, esmu jau ielecis udeni,tikai kaut ka tas udens tads saledojies un gruti peldet :)! Vienigais,ko varu izsecinat, ja tas divas lapas neaizies, tad nu gan meginasu pieversties tiesai naudas pelnisanai un beigt nodarboties ar labdaribu, ja ta var teikt :),joks! Bet nu ja,ja man paris menesu laika neaizies tas,pie ka sezu paslaik,tad nu gan darisu ta ka teici,leksu ieksa un peldesu ara,kas zin,cerams izpeldesu ar visiem tikliem :)
Un runajot par Tervetniekiem,sen gan nav dzerts :D
 
Aigars555 teica:
Šī joma ir tik jauna, ka te vēl nav tādas pamatīgas, klasiskas teorijas. Visi tie e-book, kursi, kas parādās šajā forumā, arī ir tā teorija, e-komercijā tā tikai ir izveides procesā. Te vēl nav sava Kotlera.., ir savas autoritātes.

Nu pilnīgs BS -- Cilvēki attopieties, ja ko taisa on-line tad NAV obligāti jālasa e-Books, bet var lasīt papīra grāmatas!!!

Tie kas saka ka iNTERNETĀ parastā mārketinga teorija nestrādā -- MELO. e-Bizness strādā priekš cilvēkiem - Mārketinga teorija ir rakstīta par cilvēkiem, un nevis par kādu konkrētu biznesa veidu. Katru reizi kad cilvēki notic ka šoreiz viss ir savādāk viņi aplaužas. Pirms nekustamo īpašumu krīzes bija 2000-šā gad COM burbulis ASV!!! Akciju cenas indeksos nokritās par ~75% jo cilvēki saprata, ka .COM Biznesā pamatu pamatā viss ir pa vecam un tie kas stāsta ka šoreiz viss ir savādāk MELO.
Mainās INSTRUMENTI un RESURSI bet kapitālistiskās ekonomikas pamatlikumi paliek.

Nu lielos vilcienos ja tev tas palīdz vari izmantot parasto jebkuru mārketinga grāmatu kur aprakstīts kā plānu taisīt, un kā izpildi kontrolēt. Atšķirība interntā - potenciāli lielāka auditorija, zemākas fiksētās izmaksas un tamdēļ ja tu "apmierini kādu cilvēku vajadzību" un tev paveicas, tad panākumi ir lielāki nekā atverot veikalu uz Brīvības ielas.

BET citādi viss ir pa vecam.

SEO izmantošana - tas ir vienkārši RĪKS / instruments "competitive advantage" ko tu vari iegūt pār saviem konkurentiem - lielāka "reklāma" ar salīdzinoši zemām izmaksām, bet kas tad tur tik atšķirīgs no offline? Vari SEO taisīt pats - ekonomē - vari kādu algot. Vari algot 10, 100 cilvēksus ja nauda atļauj. Jūs zinat cik Google šobrīd darbinieku !!! (10,000 +)

Trenz - pēc gudrām grāmatām rakstītā varam secināk ka viš ķer "Uzlecošās Zvaigznes" un nesatraucas par "slaucamajām govīm", jo govis jau gana un slauc citi webmeistari. Un prātīgi dara. Un VISAS VECĀS offline mārketinga grāmatas jums to pateiks ka tā ir jādara. Grāmatās varbūt kā piemērs būs NAUDAS ieguldījums un FIZISKAS preces ražošana, bet mēs ieguldām DARBA LAIKU un ražojam PAKALPOJUMU / INFO WEBSAITU - bet tās ir tikai detaļas kas jāpielāgo katrai situācijai.

Vēl arī to ko Trenz dara mārketinga grāmatās sauc par "Pull Marketing"
- tas ir ATROD VAJADZĪBU un veido PRODUKTU, kas to apmierinātu, nevis izveido produktu un mēģini ieskaidrot cilvēkam ka viņam to vajag.

nu uz pirkstiem:
1. cilvēki ir resni un grib notievēt
2. taisam e-book kas pateiks ēd mazāk
3. cilvēki pērk grāmatu lai notievētu....

pretējais variants
1. taisam Super-Interneta-Veikalu-NET.lv. (Obligāti jāpievieno NET pirms LV jo latviešiem tāda tradīcija)
2. briinamies kapēc 60+ % bankrotē vai velk knapu dzīvību http://www.cenugids.lv/?tb=5 (NEBIJA PLĀNA)
3. reklamējamies kur pagadās un domājam ka tas palīdzēs un ka tas ir marketings ;)

Trenz taisa naudu nedomājot par "teoriju" - un tas ir lieliski.
Citiem labāk patīk ja vinjiem ko darīt ir sarakstīts "uz papīra"

ir jau par skolotājiem it īpaši biznesa austskolās tāds teiciens
Ir tie kas MĀK darīt, un ir tie kas MĀCA ;)
 
Atpakaļ
Tops