IBF ir tikai online uzņēmējdarbība forums un bezmaksas sludinājumu dēlis – dalība ir bez maksas ar pilnu piekļuvi visām sadaļām; maksas konti piedāvā papildu priekšrocības kā baneri un vietu jaunumu izsūtnē. ✅ Paraksta saites pieejamas visiem. 🚫 Aizliegts publicēt ar mākslīgo intelektu (LLM) radītu saturu – dalies ar saviem viedokļiem, pretējā gadījumā konts var tikt dzēsts.

Kā palielināt mājaslapas vērtību, kad jūs to gribat pārdot..

  • Pavediena uzsācējs Pavediena uzsācējs Anonymous
  • Sākuma datums Sākuma datums
A

Anonymous

Viesis
Sveiki tauta.

Kā jau zināt, viens no veidiem kā pelnīt naudu internetā ir taisīt mājaslapas, dabūt trafficu uz viņu, un pēctam pārdot viņu. Tas ir saucamais "website flipping". Protams, ja mājaslapa nekādus lielos ienākumus jums nenes, tad nevarēsiet arī pādot savu mājaslapu par īpaši lielu naudu.

Pats jau pārdodu/pērku mājaslapas jau vairāk kā 5 mēnešus, un ik reiz, kad es pārdodu mājaslapu, es nopelnu, ne vienu reizi neesmu pārdevis ar zaudējumiem...

Ir dažas metodes, kā palielināt kārtīgi jūsu mājaslapas vērtību citu cilvēku acīs, pat tad ja, viņa jums tā mājaslapa peļņu nenes... lasiet tālāk lai uzzinātu kā tas darās...

Article Account'i - Daudzi jau zin, ka viens no brīvajiem veidiem kā dabūt traffic'u ir rakstu mārketings, jeb article marketing. Es jums silti iesaku priekš katras nišas/mājaslapas izveidot jaunu account'u rakstu direktorijās (Ezine Articles, GoArticles, SearchWarp). Kad jūs izveidojat atsevišķu accountu priekš katras nišas, tad jūs to accountu varēsiet pārdot kopā ar visu mājaslapu. Tas nozimē, ka jaunajam īpašniekam būs kontrole ne tikai gar mājaslapas kontentu/saturu, bet arī gar kontentu, kas atrodas iekš rakstu direktorijās. Pārdodot mājaslapu kopā ar tās piesaistīto rakstu direktorijas accountu palielinās mājaslapas vērtību...

Unikāls headeris/logo - Arī obligāti vajadzīgs lai palielinātu vērtību. Unikāls headeris/logo reizēm var izmaksāt diezgan padārgi, bet dažreiz tas ir tā vērts.

Squidoo/blogspot/wordpress.com blogi - līdzīgi kā jau ar article direktorijām, tad visi squidoo, blogger blogi, wordpress.com blogi, kuri ir izveidoti priekš attiecīgās mājaslapas lai uzturētu backlinkus, arī pārdodot šos visus blogus kopā ar jūsu mājaslapu palielinās vērtību mājaslapai. Protams, ka kautkādām normālam kontentam ir jābūt uz tiem blogiem.

Izvietots AdSense - Lai arī cik tas muļķīgi neskanētu, bet mājaslapas vērtība arī palielinās, ja jums ir labi izkārtoti AdSense bloki kuri nepeln. Ja jums AdSense bloki ir smuki izkārtoti, un "sapludināti" kopā ar pārējo mājaslapas izskatu, tas arī palielina mājaslapas vērtību.


Šīs ir vienas no vis vieglākajām metodēm kā palielināt mājaslapas vērtību. Pateicoties šīm metodēm esmu pat pārdevis Wordpress bāzētu nišās mājaslapu, kura man bija nesusi 1 komisiju 2 ned laikā. Mājaslapa bija 2 ned veca, un es viņu pārdevu par $240.

Tikai atceraties, ka svarīgākais tomēr ir unikāls kontents. Jo mūsdienās un nākotnē unikāls kontents būs ar vien pieprasītāks. Taka rakstat unikālu kontentu, netaisait spinneru sūdus, un tad jau būs ok.

Ceru, ka kādam būs noderīgi...

Kristaps.
 
Sorry, nevaru to darīt. Tās ir visas nišu mājaslapas, un respektēju jauno īpašnieku.

Viena no mājaslapām kuru pārdevis biju, to arī šeit biju parādijis - www.transport-dogcrates.com, tiesa gan īpašnieks neko nav darījis, un mājaslapa jau ir pazudusi kkur interneta svalkā. Kautgan man arī uz to ir uzlikt mīkstu, ja godīgi, jo mājaslapu pārdevu, saņēmu naudu, un pārējais paliek īpašnieka rokās.

To mājeni pārdevu par $730. Sākumcena bija $25, bet izsoles varinatā caur emailiem uzsitu cenu līdz $730.
 
njā, labi jāmāk mārketēt, lai tādu pa 730 nopārdotu :)
cik veca tā lapa bija un cik $ mēnesī pelnīja vari pateikt?
ja stabilus $50+ mēnesī, tad cena ok, jamazāk, tad pircējs beigais nūbs :)
 
Bija gandrīz tukši mēneši, bija arī ļoit labi $200+.

Nav jau svarīgi pircējs nūbs, vai nē. Tikai ir jāmāk pārdot, tas arī viss. Es pat Squidoo "lēcas" esmu pārdevis, taka. Tikai jāmāk pārdot.

Vēl jau ir citi daudzi faktori, kas ietekmē cenu, ļoti daudz. Peļņa ir tikai viens. Vēl ietekmē izdevumi pār mājaslapas uzturēšanu, cik daudz laika vajag pavadīt lai mājaslapu uzturētu, cik liels potenciāls ir attīstīties, vai ienākumu ir kā pulkstenis teiksim katra mēneša 1. datumā, tā teikt regulāri, vai neregulāri. Rankings iekš meklētāj dziņos, kādas valsts traffics, cik unikāls un svaigs ir contents, un milijoniem citu lietu.

Daudz kas ir atkarīgs. Peļņa ir tikai viens elements.
 
Atpakaļ
Tops