IBF ir tikai online uzņēmējdarbība forums un bezmaksas sludinājumu dēlis – dalība ir bez maksas ar pilnu piekļuvi visām sadaļām; maksas konti piedāvā papildu priekšrocības kā baneri un vietu jaunumu izsūtnē. ✅ Paraksta saites pieejamas visiem. 🚫 Aizliegts publicēt ar mākslīgo intelektu (LLM) radītu saturu – dalies ar saviem viedokļiem, pretējā gadījumā konts var tikt dzēsts.

MLM Eliēr Cosmetic - Latvijas dimants - mūsu biznesa iespēja

Arhitekts

New member
Pievienojies
8. Marts 2008
Ziņas
0
Reakciju rezultāts
0
Eliēr - augsti organisko dūņu - Peloid Complex dūņu kosmētika.
Dabīga, Latvijā ražota kosmētika, kurai nav analogu visā pasaulē. Nav konkurēt spējīgas kosmētikas.
Zinātniski atzīta un pierādīta!
Sīkāk par kosmētiku:
www.elier-cosmetic.com

Piedāvāju abpusēji izdevīgu sadarbību visiem, kuri saskata potenciālu šai produktā, un vēlas to izplatīt, rekomendēt, pārdot vai lietot. Ir dažāda veida sadarbības iespējas:
1. veikali (franšīzes iespēja)
2. sadarbība saloniem (speciāli izstrādātas procedūras)
3. cilvekiem, kas vēlas strādāt pie projekta attīstības

Interesenti, lūdzu rakstiet uz epastu: i.trosins@gmail.com
Pastāstīšu par sadarbības iespējām, produktu un biznesa potenciālu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P_xLVL_aCeo[/youtube]

www.elier-cosmetic.com
 
Arhitekts teica:
artariuz teica:
Un kādi rezultāti jums? :)
Rezultāti ir spīdoši - viss rit pēc plāna.
Čeku parādīt es nevarēšu jo tik talu neesmu ticis.
Bizness = tavs laiks un darbs -> pēc tam nauda.

Tātad. Elier, pirms tam OMS, vēl pirms tam BDK Laboratory, vēl pirms tam - Baldones Dūņu kosmētika. Ar skaļu uzrakstu mūsu melnais dimants?
Nedaudz no teorijas un vēstures. MLM galvenais panākumu priekšnoteikumis - tevis piedāvātās preces ekskluzivitāte. To drīgst izplatīt vienīgi un tikai caur MLM. Analogi ar līdzigām īpašībām (cena, rezultāts, kvalitāte utt.) nevar būt pieejami brīvā tirdzniecibā. MLM tiek paredzēta vēl produkta tapšanas stadijā. Tad MLM sistēma teorētiski var strādāt.
Kā tās lietas sastāv ar Elier? Pirms MLM mēģinājumiem, BDK produkcija bija pieejama brīvā tirdzniecībā - aptiekās, interneta veikalos, stacijas tuneļa kioskos. Es pats to veiksmīgi andelēju pateicoties pirmajām 5 vietām google.lv rezultātos. Produkts (priekš pārdevēja) bija vairāk vai mazāk ok, vismaz par to cilvēkiem bija interese. Cena bija zemāka kā šobrīd.
Veči no OMS (alja Elier, alja BDK Laboratory) izdomāja, ka izņemot esošo preci no brīvās tirdzniecības, paceļot tās cenu, tiks radīts nepieciešamais priekšnoteikums MLM (ekskluzivitāte), un, tā kā viņi ir pašos pirmssākumos, tad katrs no viņiem savos sapņos jau brauca vismaz ar Porshe :). Malači, gaišas galvas. Būtu vēl gaišākas - būtu kāpostgalvas! Viņi tikai piemirsa, ka MLM ir jāparedz vēl produkta tapšanas stadijā, lai tas viss strādātu. Piemirsa, ka nevar paņemt milo tuaļetnoje un no tā radīt exclusiv mākslīgā veidā. Tādēļ šobrīd viņi ir aplauzušies. Vairākkārt, ko parāda nosaukumu maiņas.

Pirms iepīties MLM, ir nopietni jāizvērtē MLM sistēma, tās izplatītie produkti. Elier par produktu paši ir nelaimīgi, pat smadzeņu skalošanai tie par produktu paklusē, bet visur bāž acīs MLM sistēmu. Elier gadījumā, tas pasākums ir garām pašā pirmssākumā. Viņiem būtu jādzemdē pilnīgi jauni produkti ne LV tirgum (pie vainas LV iedzīvotāju pirktspēja un gatavība par bargu naudu pirkt sūdīgas kvalitātes nevajadzīgi sadārdzinātus krāmus, kaut gan, DORMEO joprojām tirgojas :0).
 
Nedaudz no teorijas un vēstures. MLM galvenais panākumu priekšnoteikumis - tevis piedāvātās preces ekskluzivitāte. To drīgst izplatīt vienīgi un tikai caur MLM. Analogi ar līdzigām īpašībām (cena, rezultāts, kvalitāte utt.) nevar būt pieejami brīvā tirdzniecibā. MLM tiek paredzēta vēl produkta tapšanas stadijā. Tad MLM sistēma teorētiski var strādāt.
Kā tās lietas sastāv ar Elier? Pirms MLM mēģinājumiem, BDK produkcija bija pieejama brīvā tirdzniecībā - aptiekās, interneta veikalos, stacijas tuneļa kioskos. Es pats to veiksmīgi andelēju pateicoties pirmajām 5 vietām google.lv rezultātos. Produkts (priekš pārdevēja) bija vairāk vai mazāk ok, vismaz par to cilvēkiem bija interese. Cena bija zemāka kā šobrīd.
Veči no OMS (alja Elier, alja BDK Laboratory) izdomāja, ka izņemot esošo preci no brīvās tirdzniecības, paceļot tās cenu, tiks radīts nepieciešamais priekšnoteikums MLM (ekskluzivitāte), un, tā kā viņi ir pašos pirmssākumos, tad katrs no viņiem savos sapņos jau brauca vismaz ar Porshe :). Malači, gaišas galvas. Būtu vēl gaišākas - būtu kāpostgalvas! Viņi tikai piemirsa, ka MLM ir jāparedz vēl produkta tapšanas stadijā, lai tas viss strādātu. Piemirsa, ka nevar paņemt milo tuaļetnoje un no tā radīt exclusiv mākslīgā veidā. Tādēļ šobrīd viņi ir aplauzušies. Vairākkārt, ko parāda nosaukumu maiņas.

Pirms iepīties MLM, ir nopietni jāizvērtē MLM sistēma, tās izplatītie produkti. Elier par produktu paši ir nelaimīgi, pat smadzeņu skalošanai tie par produktu paklusē, bet visur bāž acīs MLM sistēmu. Elier gadījumā, tas pasākums ir garām pašā pirmssākumā. Viņiem būtu jādzemdē pilnīgi jauni produkti ne LV tirgum (pie vainas LV iedzīvotāju pirktspēja un gatavība par bargu naudu pirkt sūdīgas kvalitātes nevajadzīgi sadārdzinātus krāmus, kaut gan, DORMEO joprojām tirgojas :0).

Nosaukuma maiņa - tā ir attīstība - ejam uz pasaules mērogu.
Un jā- tieši tas ir pats galvenais - LV dimants

Un pamatpriekšnoteikums šai biznesā ir preces ekskluzivitāte, kura mums arī ir + kvalitāte, lai cilveki to lietotu labprātīgi un laprātīgi ieteiktu. Svarīgi lai produkts ir labs un darbotos. Ar to arī vēlos mūs apsveikt - jo tiesi produkts ir mūsu lepnums.
Man nepatīk MLM un TM - mēs nodarbojamies ar rekomendāciju biznesu:
http://www.rekomendacija.wordpress.com

Eliēr produkti tiek ražoti no augsti organiskajām dūņām, Peloid Complex dūņām, kurām nav līdzīgu nekur pasaulē - parādiet ja ir. Ražotie ādas kopšanas līdzekļi satur sevī tādu dabas organiku (apmēram 800 org. elementu), kādu nesatur pat uz pusi neviens cits brends. Parādiet ja ir tāds. Produkti ir no 93 - 100 % dabīgi.
Lūk, kur ekskluzivitāte. + tas viss ko saku ir tikkai fakti -> pats galvenais ir tas kā produkts strādā, un ko par to saka cilveki pēc tā lietošanas.

Cena ir pielāgota ārzemju tirgum, brends arī - tā ir attīstība.
Mēs domājam globāli, jo ja mums Latvijā ir kas tāds kā nekur citur pasaulē nav, un kas ir labāks nekā alternatīvas, tad kāpēc neveidot ap to biznesu pasaules mērogā ?

Jautājums - Jūs taču ziniet, ka šāds eko-organisks produkts būs pieprasīts ārzemēs - vai ne ?

P.S arī BDK Laboratory Līnija pārtaps ELIĒR Basic līnijā ;)
 
ar kosmētikas pārdošanu nodarbojos pietiekami sen, lai elier produkciju nekādi nemēģinātu tirgot zem eko bio šiltes. eko produkcijai parasti ir sertifikāts, kas apliecina tā atbilstību eko standartiem. tieši tāpat ir ar bio. pārdodot zem šiem apzīmējumiem, kā minimums ir jānorāda produkta saturs (INCI). elier to nekādi nevar izdarīt, jo sastāvs ir "krimināls", tur jebkurš eko fanāts labāk nošausies, kā ļaus kautko tādu sev smērēt virsū.
tas viss garais penteris par aktīvajām vielām ir marketologu murgojums, personīgi man labāk patika iepriekšējā versija par vecajām baldones dūņu īpašībām, kaut arī tā derēja tikai vietējam tirgum.
tas, ka elier mēģina iet starptautiskā tirgū, tas ir tikai loģiski - latvija ir maziņa, piesaistāmo upuru skaits ātri vien izbeidzas, bet puikas joprojām sapņo par porše :). ir tikai viena problēma - mlm tīkls tiek veidots paziņu lokā, tas nozīmē, ka arī starptautiskā izplatība fiksi apsīks, jo izplatīts tiek pārsvarā latviešu valodā runājošo starpā, bet tie jau pašā saknē nav vairāk par 2 000 000 ieskaitot zīdaiņus.
taču, novēlēšu - lai veicas ;).
 
deve teica:
ar kosmētikas pārdošanu nodarbojos pietiekami sen, lai elier produkciju nekādi nemēģinātu tirgot zem eko bio šiltes. eko produkcijai parasti ir sertifikāts, kas apliecina tā atbilstību eko standartiem. tieši tāpat ir ar bio. pārdodot zem šiem apzīmējumiem, kā minimums ir jānorāda produkta saturs (INCI). elier to nekādi nevar izdarīt, jo sastāvs ir "krimināls", tur jebkurš eko fanāts labāk nošausies, kā ļaus kautko tādu sev smērēt virsū.
tas viss garais penteris par aktīvajām vielām ir marketologu murgojums, personīgi man labāk patika iepriekšējā versija par vecajām baldones dūņu īpašībām, kaut arī tā derēja tikai vietējam tirgum.
tas, ka elier mēģina iet starptautiskā tirgū, tas ir tikai loģiski - latvija ir maziņa, piesaistāmo upuru skaits ātri vien izbeidzas, bet puikas joprojām sapņo par porše :). ir tikai viena problēma - mlm tīkls tiek veidots paziņu lokā, tas nozīmē, ka arī starptautiskā izplatība fiksi apsīks, jo izplatīts tiek pārsvarā latviešu valodā runājošo starpā, bet tie jau pašā saknē nav vairāk par 2 000 000 ieskaitot zīdaiņus.
taču, novēlēšu - lai veicas ;).
Apstāstītu visu kārtīgāk, bet nad laika diskutēt ar Jums.
Daudz darba. Varbūt vēlāk.
Paldies par vēlējumu, bet es par veiksmi nešaubos.

Vienīgais piebildīšu, ka ar kontaktu atrašanu ārzemēs, nav problēmu ;)
Takā visi kas lasa un tic skeptiķiem, iesaku paklausīties arī tajos, kuri reāli nodarbojas ar šo biznesu!
 
Atpakaļ
Tops