- Pievienojies
- 18. Oktobris 2017
- Ziņas
- 129
- Reakciju rezultāts
- 7
Nesen sastapos ar Gmail ierobežojumu - sūtīju ziņu zem 100 cilvēkiem (privāta liste) izmantojot alias, t.i. savu biznesa adresi ("send as" funkcionāls) un bang - lielākā daļa epasti neaizgāja:
---
nosūtīju vēlreiz šo epastu šiem pašiem cilvēkiem, šoreiz jau izmantojot savu @gmail.com epastu un viss izgāja cauri.
----------------------------
Plānoju audzēt 2 epastu listes (vismaz gadus 15 esmu bijis pret epasta marketingu, šoreiz mainu domas, redzot cik labi tas strādā).
Redzot šādu brīdinājumu, uzreiz atceros par vēlmi papētīt vēlreiz epastu sistēmas, kas domātas mārketingam.
Jautājums - kādu epastu sistēmu izmanto tu, kāpēc un kādas ir izmaksas?
paldies
---
nosūtīju vēlreiz šo epastu šiem pašiem cilvēkiem, šoreiz jau izmantojot savu @gmail.com epastu un viss izgāja cauri.
----------------------------
Plānoju audzēt 2 epastu listes (vismaz gadus 15 esmu bijis pret epasta marketingu, šoreiz mainu domas, redzot cik labi tas strādā).
Redzot šādu brīdinājumu, uzreiz atceros par vēlmi papētīt vēlreiz epastu sistēmas, kas domātas mārketingam.
Jautājums - kādu epastu sistēmu izmanto tu, kāpēc un kādas ir izmaksas?
paldies