#45416 Score: 0

Trenz
Participant
  • Uzsāktas Tēmas: 19
  • Atbildes: 158
  • Kopā Ziņas: 177
@trenz

Lai tavu brendu atpazītu, vajag lielu, jo lielu kapitālu, reklāmkampaņas, produkta izveide u.c. Un par nišām runājot, nebūt nav tā kā tu saki, es šodien vien atradu 4 nišas kuras sākšu dominēt tulīt, ienesīguma potenciāls ir diezgan liels, un konkurence ? Pff…. zem 1000, to viegli var izkonkurēt.

Aigar, lai nu kā tu tagad censtos izveidot savu produktu, tici man vai nē, bet agri vai vēlu, tu nonāksi pie interneta, keyword searchiem un citām lietām. Jo internetam kā medijam pider pasaule, lietotāju skaits tikai pieaug, peļņas potenciāls tikai pieaug, katru dienu caur internetu virzās milijoniem dolāru, tā ir tava izvēle vai gribi šai "šosejai" nostāties pa vidu vai nē, es pats to daru, un sāku jau apsvērt domu par strādāšanu mājās tikai tīri ar internet marketingu, un tālākos plānos ir varbūt veidot kautkādu "fiziskus" seminārus, vai kursus Latvijā par internet Marketingu, tikai lai tas izveidotos, man pašam ir jāķļust par BRENDU, lai cilvēki zinātu, ko es daru un kas esmu.

Tu pats vari kļūt par brendu, piemēram JohnChow, ienesīgākais blogeris internetā, cilvēki raksta goglē "JohnChow" lai tikai atrastu viņu, viņš pats ir kļuvis par brendu.

Un kamēr pastāves search engines (Google, Yahoo), un manliekas, ka viņi vēl ļoti ilgi pastāves, tikmēr cīņas par keyworddiem un nišām turpināsies. Jo cilvēki jau tikai atrod (95% gadijumu) caur search dziņiem. Kā jau minēju vienalga kā tu vēlēsies popularizēt savu brendu internetā, tev tik un tā nāksies atgriezties pie nišām un keyworddiem.

Tu gribi piedāvāt tādu produktu kuram ir zems piedāvājums, augsts pieprasījums – lūk atkal niš jāmeklē, interneta biznesā vai "ķieģeļu" biznesā, tev tik un tā nāksies izpētīt tirgu, un sameklēt nišu. Un ja tu gribi lai tavu produktu atrod, tad atkal nāksies meklēt keywordus, lai tevi atkal kāds atrastu, ironija, vai ne ? Un kamēr cilvēki tevi sāks meklēt pēc tava "brenda", oj, oj oj tas tikai pēc veiksmīgiem gadiem nāks tikai, līdz tam vēl ir tāls ceļš ejams, normāli kamēr cilvēki sāks meklēt tavu brandu onlianā, līdz tam laikam tu jau sāksi pelnīt milijonus, jo būs tik veiksmīgs, ka cilvēki tevi meklēs. Un tagad padomā, cik tāls ceļš ejams lai tu sāktu pelnīt milijonus ? Biku ir ne ? Nu lūk tik tāls ceļš arī ejams, lai cilvēki sāktu meklēt tevi pēc brenda.

Par domeiniem, nu cilvēkiem patīk īsi un skanoši, piemēram "ebay", viegli atcerēties un uzrakstīt. Bet tikpat labi cilvēkiem patīk arī skaidri, bet garāki vārdi. Piemēram "Toms Hardware", ja to domeinu sāsinātu līdz 4 – 6 burtiem, būtu kautkas "ToHa", kuru atkal ir grūtāk atcerēties, un ir iespēja kad nepareizi vispār domeinu uzrakstīsi, ja atkal gribēsi šo mājaslapu apmeklēt. Doeminu garumiem, ir savi + un -.

Protams, es tevi negribu atturēt no tavas idejas, ja domā, ka sanāks tad tikai uz priekšu. Tikai es tev gribēju pateikt, ka tas nav tā, ka rītā jau visi tavu brendu meklēs Yahoo, Googlē un citur.