#44450 Score: 0

Trenz
Participant
  • Uzsāktas Tēmas: 19
  • Atbildes: 158
  • Kopā Ziņas: 177
@trenz

sendlerad, saproti, ir cilvēki, kas tur ir gudri. Un pašam ir jamāk atrast sev vajadzīgo infu, tjipa "izravet nezales ara", ka to izdarit ? Liec to lieta, ja nekas nenotiek, tad megini kautko citu. Ja sanāk, tad tikai atkārto to, atkal, atkal un atkal.

Un par socialo un video marketing’u, es tevi ļoti stipri oponēšu, jo tur es tieši no dažiem warrior’iem iemācijos visus tips n’ tricks, saistība ar viral un social. Un neslēpšu to, ka pateicoties šiem padomiem, esmu nopelnījis diezgan labu naudinju. Jā, piekrītu arī tam, ka kas citam der, citam var nederēt. Bet tieši tāpēc, ir tas viss jāliek lietā, un pēctam sakties pats, kas der un nē.

Tad lūdzu pirms izsaki savu viedokli, pamato to ar argumentiem, nevis izzīd kautko no pirksta. Tomēr šeit visi ir +/- pieauguši cilvēki, tad lūdzu veidosim arī tādas diskusijas, ok ?

P.S. Esi izlasījis piem. Mass Control, vai Butterfly Marketing ? Tās ir grāmatas, kuras tiešam ir vērtas tos $1000. Un ja tu nemāki likt lietā, tas, kas ir tajās grāmatās, saucot tās visas par s*diem, nu sorry, neviens tev neies auklēties, tiec galā kā pats gribi. Uztaisi tad kautko labāku, jau visi ir tik lieli s*di, tipiska latviešu iezīme – visu par s*diem nosaukt, tikai paši vēl dziļākos sēžam.